Sidor

lördag 27 februari 2010

SATS

Imorse körde jag första passet på SATS, SatsDance! Helskönt! Insåg att jag måste se över min garderob gällande träningskläder. Behövs en rens och lite nytt, tror jag bestämt. Det är en sån fantastisk känsla att ha kommit igång med träningen igen, är så himla glad! O på tisdag ska jag dansa med min kära vän Åsa! Det var några år sedan, så ska bli extra kul!

Försökte igår boka biltåg inför sommarens resa till Österrike. Det kommer bli en så fantastisk resa! Men än återstår lite pyssel för att få alla bitar att falla på plats.

Har haft en lugn, skön dag med hemmapyssel, plugg o lite spontanbesök på schlagern. Var trevligt. Nu är det dags att krypa till kojs, imorgon en tur till svärföräldrarna o kanske fika med kära vänner.

1 kommentar:

Diana sa...

SKönt med träning, det borde jag med börja, ser fram emot när man kan börja promenera igen, utan att kliva runt i 1 m snö! Kram