Sidor

tisdag 9 februari 2010

När man inte har någon lust...

..med någonting. Allt känns fel och grått, meningslöst, oviktigt och åt fanders.

Jag känner mig helt betydelselös.

Alla behöver känna sig behövda och att de passar in någonstans, i någon sorts sammanhang och mening. Att någon behöver en. Att man har ett syfte, är intressant, ombrydd... Känner ingenting sånt alls. Identitetskris? Existenskris.

Känner hur min kropp bara skriker. Men, jag vet inte ens vart jag ska göra av mig själv. Det känns som att det kvittar, det mesta. För hur jag än försöker, vad jag än gör... så spelar det ändå ingen roll. Ingenting. Duger inte. Alls. Orkar inte kämpa mer. Vill bara vara jag. Intressant nog, utan att lägga till något litet extra alls.


Lyckan kommer, lyckan går "..vem sa att ensam är stark, ensam är svag..." (Sonja Aldén)

2 kommentarer:

Diana sa...

Jag älskar dig, fina du! Och finns alltid här för dig, slå en pling! Stor kram med massa kärlek, tankar, energi! Possiposs!

Camilla sa...

Låter inget vidare alls....Ta hand om dig!