Sidor

söndag 21 februari 2010

På sista tiden...

Disney on Ice, tillsammans med minibror, mor o far. Fascinerande att se vilka skickliga konståkare/akrobater de är! Häftig ljussättning också!






Sonja Aldén och Shirley Clamp på Mosebacke med Tina i veckan. Det var mysigt! Duktiga sångerskor och trevlig, "intim" miljö.







Tina ville också sjunga... Så det vara bara till att hitta ett uteställe med karaoke.










Frisörbesök som äntligen blev av! Så skönt att bli av med allt det slitna barret!

I fredags hade Johan grabbarna över på middag, jag var ute och åt och babblade med Maria. Vi besökte Vapiano i Gamla stan, det var en mysig kväll!

Igår var det snöstorm, idag strålande solsken. Tjejerna har föreslagit vinterpromenad och fika... I stugan gör vi mest ingenting, forskar och tittar, planerar och funderar inför vår Österrikeresa.

Till veckan börjar en ny delkurs och det jobbas på. Tjejmiddag på torsdag, ska bli trevligt. Dessutom ska jag få ordning på träningskort - känner verkligen att jag har saknat det allt för mycket, de senaste månaderna när jag stått utan. Dags att komma igång igen! Detta med hemmaträning funkar inte riktigt...

Hoppas ni har det bra, därute i vårt avlånga, snöiga land!
Kramar, N

2 kommentarer:

Diana sa...

Härligt med mycket upplevelser, fin du blev i håret, usch mitt barr är aldrig bra, jag har lugg problem som vanligt...


Kram

Somehow sa...

Din frisyr är skitsnygg! Vad bra att allt var bra. Någon gång ska jag med se disney on ice, gillar både disney och konståkning. Kram!!!