Sidor

tisdag 20 april 2010

Sjuk - igen!

Feber. Hosta o ont i luftrör o lungor. What is this?! Jag som såg fram emot en frisk, härlig vecka med solsken, träning o annat skoj! Men, man får göra det bästa av det hela. Tuffade mig, om än något avslagen, genom gårdagens arbetsdag. Precis när jag kom hem var det som om luften gick ur mig och jag däckade. Tog tempen o den var högre än jag väntat mig... Usch. Halvsov mig genom eftermiddagen/kvällen. Laddade med ipren o somnade slutligen gott. Har något lägre feber nu på morgonen, men det brukar man ju ha... Hostan sitter i. Är så trött på att vara sjuk hela tiden, jag hade ju precis slutat snörvla och blivit frisk efter förra omgången. Nåväl, ska ta det extremt lugnt idag. Dricka mycket te och göra en vitaminrik smoothie lite senare. Snart ska jag förhoppningsvis vara kry igen!

Till helgen kommer Astrid o då ska vi på födelsedagskalas o framför allt; se BOUNCE!

1 kommentar:

Lars sa...

Huvva.. =( Krya på dig!!