Sidor

torsdag 19 maj 2011

Död dator, men... Nytt jobb!

Min dator har numera gått vidare... Inte ens en sista suck - utan bara sådär! Är därmed i panikbehov av en ny! Jag som verkligen har levt på hoppet vad gäller detta... Men, med sex arbeten som ska in innan sommarlovet ser det mörkt ut. Känns verkligen SÅDÄR. Några tips?

Har fått ett nytt jobb! Vikarierar på en skola i närheten och det är hur kul som helst! Verkligen annorlunda mot övriga ställen jag varit på förut - intressant hur det kan skilja sig så mycket!

Nu ska jag ta mina kära skolböcker och se om det finns någon kvällssol att avnjuta innan aftonen blir allt för sen! Imorgon väntar heldag på jobb, sen sangria-afton med damerna inför nästa veckas spanienresa - helt sjukt, nästa vecka är det dags! Sol, värme, god mat och gott vin! Ja just ja, trevligt sällskap också! Vad mer kan man önska?

2 kommentarer:

DIana sa...

Hoppas du snart finner en dator! Njut av spaninen åt mig med! Possiposs

Cajsa sa...

trev.resa Kram