Sidor

måndag 9 maj 2011

Underbart!

Vilken helt underbar helg jag har haft! Den kunde nästan inte varit bättre!



Besök av goa vännen C med käresta, lördagen hade vi riktig semester och for till Sigtuna för att njuta småstadskänsla, glass, skärgård och fina fordon! Vi har som vanligt babblat för fullt och smidit planer för livet och framtiden. Underbart med hjärtevänner som alltid finns med en!


Då de for hem tidigt på söndagen, tog jag med mina nanny-barn och åkte till Skansen för en heldag. Solen sken, djuren var söta och barnen likaså. Avslutningsvis avrundade jag helgen med att hämta hem min slitna men glada militär, grillade på balkongen och njöt öl och god mat ackompangerat av solnedgång och fågelkvitter - helt underbart!




Idag har varit en intensiv men jättebra pluggdag; rapportskrivande, föreläsning och seminarium. Jag tar åter nya tag och kämpar på, snart har jag lärt mig ännu mer och blir sedan väl förtjänt av mitt livs sista sommarlov. Om jag får säga det själv så känns det helt okej att sitta på balkongen och plugga sånna här dagar!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Natalie! Härligt med besök från Clara :-) Vi får ses snart allihop igen. Du gjorde ett försök, men det blev ju inte mycket respons :-/ Jag kommer iaf till Stockholm snart, senast i aug tror jag. Pluss o kram från A-C

Natalie sa...

Ja! Vad mysigt! Då vill jag väldigt gärna träffa dig! Clara o jag pratade om återträff i gbg i augusti eller nåt, kräftskiva med respektive o så, vad säger du/ni om det? Vore så mysigt! Pluss o kram!