Sidor

onsdag 11 maj 2011

Välkommen in!

Inuti mitt huvud denna förmiddag:


  • Jag skrek förmodligen mitt vackraste panikskrik imorse när en bautageting hälsade på då jag skulle göra morgonkaffet. Den gick i skala, en skönklingande operett!

  • Gårdagens visning var en flopp, granne med E4:an, mörkt och trångt. Vi får leta vidare!

  • Alla relationer är inte menade för alltid, människor kommer och går, sånt är livet.

  • Kan inte mattetentan bara vara över, så jag kan få ha klarat den och slippa tänka på det mer?! (Och kunna fokusera på specialpedagogiken enbart...)

  • De säger att det ska bli sämre väder, regn och åska. Kanske får vi mysa på balkongen och se på blixt och dunder ikväll?

  • Äntligen tittar våra örter upp i balkonglådan, hoppashoppashoppas de tar sig!

Inga kommentarer: