Sidor

fredag 3 oktober 2014

Babyshower!


För ett litet tag sedan blev jag överraskad på ett mycket trevligt sätt. Som de flesta av er redan vet så väntar vi smått, närmare bestämt på min födelsedag, den 20/11. Och för några veckor sedan blev jag och Sprattel i magen uppmärksammade av några nära och kära.



Vi hade besök av min äldsta lillebror med familj och jag trodde att vi skulle åka och shoppa. På väg till köpcentret skulle vi bara åka förbi svägerskans farmor, där min bror glömt sin plånbok kvällen innan. Tja, utan plånbok blir det inte mycket shoppat. Jag visste att denna farmor bodde nära en av mina bästa vänner, men inte så nära som det skulle visa sig... Vi gick nämligen upp i hennes trappuppgång och inget anade jag, ens när vi plingade på dörren hos min vän, bara för att säga hej, sådär i förbifarten. Blond tänker ni, men i min värld är ett sånt infall helt logiskt. Det märkliga var bara att innanför dörren stod flera av mina vänner. Förvånad blev jag, men tänkte att det var väl roligt att de hade funnit varandra och att de umgicks! Det visade sig dock att detta var min babyshower och att vi var här för att stanna, inte skulle vi iväg och shoppa heller... Grabbarna fick klara sig på egen hand!


Mina fina vänner hade lagat mat och bakat kakor och vi hade en supermysig lördag med massa babbel och små lekar. Mer överraskad än jag blev, kan man nog inte bli! Bra planerat tjejer och jag kan nog inte med ord beskriva hur otroligt tacksam och glad jag är över att ha er i mitt liv! Tack också för de fina presenterna som vi fick! Kläder, filtar, snuttis och presentkort på massage och otaliga lattes. Fantastiska är ni!

Inga kommentarer: