Sidor

onsdag 8 oktober 2014

Små överraskningar


Igår överraskades jag av ett litet paket i brevlådan:


Det var en feelgoodpocket från faster och farbror som tyckte att jag behövde piggas upp lite, nu när jag mest bara går hemma och inte kan göra jättemycket alls. Tack så hjärtligt, ni anar inte hur glad jag blev!


Även mannen kom hem med en present som han fått på jobbet. Det var en kombinerad bröllops-/bebisgåva som bestod av en fotografering. Vilket superbra present! Jätteroligt och jättetack!

Igår fick jag även ett sms om att jag hade ett gravidpaket att hämta ut, spännande! Så idag tog jag mig förbi affären för att mötas av detta:


Det var från Babyland och är ett av de paket som man kan få kostnadsfritt när man väntar liten.


Paketet innehöll mest reklamartiklar och broschyrer, men också en diinglis och babynapp för de allra minsta. Tack så mycket!

Inga kommentarer: