Sidor

torsdag 23 oktober 2014

Nyfriserad



Idag var det äntligen dags för ett frisörbesök! Så skönt att klippa av allt det långa, trassliga, slitna håret som jag sparat inför vårt bröllop i juli. Inatt slipper jag trassla in mig i mitt hår när jag sover! Dessutom fick håret en mörkare touch och utväxten från sist är borta. Nu är jag en fräsch brud igen.

I förrgår ringde det på dörren. Jag som väntade matleverans öppnade och överraskades över att det inte alls var matleveransen som stod utanför dörren. Det var Astrid! Vilken superbra överraskning! Så hon har varit här och hållit mig sällskap i dagarna två, innan hon i eftermiddag åter tog tåget hem till Malmö. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, vilka fantastiska vänner jag har! Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!

Inga kommentarer: