Sidor

onsdag 14 oktober 2009

Första snön är här!

Nu är jag åter inne i en riktig drömperiod igen. Människorna och ställena är många och ibland känns det nästan som om jag inte har sovit en blund, bara drömt...

Natten till igår drömde jag att det snöade. När jag klev upp och drog upp rullgardinen skrek jag till av överraskning... stora, vita, fluffiga, blöta snöflingor dalade ned! Inget som bestod, men jippi! Jag blev så glad! Alldeles nyss fick jag sms från hjärtat, det snöade - idag igen! Pyttesmå flingor, men visst snöade det! Mysigt!

Angående söndagens husvisning; ett litet, litet hus som byggts om från sommarstuga till "villa". Kringelikroka grusväg och far out. Mysig tomt o nära ned till stranden... Men inget för oss. Framför allt inte värt alla de pengarna! Skönt att ha sett det och nu veta att det inte var "vårt" hus! Man måste ju börja någonstans för att ta sig vidare...

Så nu är det bara ett hus som är med mig i tankarna om dagarna... detta!

2 kommentarer:

BeO sa...

Såg ju fint ut det. :)
Inte så farligt dyrt heller väl..

Diana sa...

Ser kanon fint ut! Kramar