Sidor

måndag 12 oktober 2009

När kommer ni, till jul?

Igår ringde min pappa, han hade en mycket angelägen fråga - det gällde julen. Herregud, har de fått röda febern eller? Det mer vanliga skulle vara att de ringer någonstans efter sportovet för att fråga om hur vi skulle ha haft det... hehe! Men, tja, det är aldrig för sent att bli bättre på det här med tider och planering! Jag blev bara grymt överrumplad.

Men pappa - ja, vi kommer! Någongång den 23 december ungefär. Och mamma - ja, vi tar med köttbullar till hela tjocka släkten, det är vårt uppdrag (förutom julgodiset som traditionsenligt bakas på lussevakan)! Kommer vi ihåg blir det de klassiska, men också ett gäng med kardemummasmak, något vi åt härom dan, mums!

GOD JUL!

2 kommentarer:

Diana sa...

Haha ibland du slår föräldrar på stort och chockerar :P

Hur var husvisningen? Tell me jag är nyfiken, haha.

Possiposs

Somehow sa...

Haha, det är väl bättre att vara ute i god tid? Jag har sagt till för länge sedan att jag inte kommer åka till Värmland på jul. Både för att jag inte vill och för att jag jobbar den 23 och 24.