Sidor

fredag 30 oktober 2009

Äntligen är veckan över...

Det har varit en minst sagt tung vecka. Orken har trytit o många stunder har bara känts rent för jäkliga. Skönt att veckan är över! Hade en bättre arbetsdag igår, skönt att avsluta med. Som den bästa av överraskningar stod älsklingen på parkeringen i en nytvättad bil, med vinterdäck, när jag igår fick jobba över. Vi hann hem, byta om, o fara till träningen i blixtfart. Och det var så skönt att vara där, har inte tagit mig dit tidigare i veckan... Yogan är riktigt bra, måste jag säga. Sedan bjöd hjärtat på middag, då vi var alldeles för hungriga för att orka laga mat.

Under lång tid har vi sagt att vi ska framkalla några av alla våra foton, o så har vi börjat sortera årsvis. ICA har ingått nåt samarbete med photobox, så igårkväll skickade jag ÄNTLIGEN in några foton. Det blev år '06 samt lite hojbilder. Ska bli så spännande att få dem på lådan till veckan!

Idag ska vi en sväng till Katrineholm, där Johan ska på intervju för en utbildning. Också spännande. Sedan tar vi oss ut till landet. Ska bli skönt med tystnaden, alla ljusen o att bara sitta framför brasan! I helgen ska vi även åka Eckerö-färjan med några vänner o äta god vilt-buffé, mums!

Hoppas ni får en mysig helg! Med avkoppling, myselipys o glädje! Kanske några spökerier också, vem vet?

2 kommentarer:

Diana sa...

HOppas du får en skön o mysig helg så att du kan få en massa energi och känna att du snart kommer i fas med livet.

Stor kram

Petra sa...

Spökerier vet jag inte. Men utklädnad blir det väl och det lär hamna på facebook också antar jag hihi. Ha en riktigt MYS helg nu, låter ju helt underbart! Kram