Sidor

torsdag 5 november 2009

Snö hela vägen från Falun!

Hemkommen från Falun! For i måndagskväll o var framme hos L i Ornäs runt halvtiotiden. Var så mysigt att bara sitta o babbla i soffan, med te o massa osagda ord. Sedan följde en tisdag i lekpedagogikens tecken, mycket bra och inspirerande, kul! Onsdagen var det kursintro, seminarium o studiegruppsarbete. Var kul att träffa alla på riktigt!

Igår snöade det, mer eller mindre hela dagen. Jag var lite orolig, då jag skulle sitta i bilen - helt själv - en himla massa mörka mil. Men, det gick bra! Jag åkte till och med en "ny" väg... Värst föll slasket ned i Stockholm. Missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR snö. Men då ska den ligga kvar. Och helst ska jag inte behöva köra långt i den... Som när vi fastnade i snöstorm påväg från Sälen för några år sedan. Det var scary. När jag tittar ut nu, ser jag att det åter har börjat snöa här igen. Idag är det helt okej! :)

Förresten, har ni hunnit reflektera över att året börjar gå mot sitt slut? Det återstår bara åtta veckor... och i dessa; godbitar som min födelsedag och jul - i Värmland! Är julklapparna klara? Jag är på god väg... Mys! Dessutom, icke att förglömma: fars dag, på söndag!

1 kommentar:

Diana sa...

Jag saknar dig, massor! Stor kram på dig!