Sidor

torsdag 12 november 2009

Önskelistan

Min mamma efterlyste min önskelista...
- Silverkandelaber, femarmad
- Boken "Bara vanligt vatten" av Kajsa Ingemarsson
- Sarah Dawn Finers nya cd "Moving on"
- Snowboardhandskar (tumvantar med fingervantar inbyggda, samt höga med dragsko)
- Snygg snowboardhjälm (liknande din mamma!)
- Fotvårdsbehandling
- Tunna, men VARMA thermobyxor (svarta)
- Snygga träningskläder
- Vinkaraffen (se nedan)
- Mobiltelefon (som fungerar)
- Digital fotoram
- Digital systemkamera
- Espressomaskin ;)

Vet ni något jag sagt att jag önskar mig?
Förutom slottet och enhörningen...?

3 kommentarer:

Diana sa...

Oj oj oj vad önskningar. Ha en fin helg. Kärlek. Possiposs

Zahia sa...

nu vet man vad tomten ska ha med sig... :P

Natalie sa...

Tomten? Kommer han redan när man fyller år? ;)