Sidor

torsdag 26 november 2009

Mardrömmar, fotoram o kakor...

Idag tänkte jag ta sovmorgon, alltså somna om till det att Johan går, strax innan sju. Då tänkte jag stiga upp, göra en långsam frukost o sedan sätta igång med plugget, för att hinna någon vart innan bakerier, innan jobbet... Men, som förr, ledde det hela bara till obehagliga mardrömmar. När Johan kom in för att väcka mig, visste jag inte vart jag var eller vem han var... Efter någon sekund landade jag. Så, Johan fick trösta mig, innan jag vinkade av honom vid dörren. Suck. Tar mardrömmarna aldrig slut?

Igår var vi ute och snurrade, till Media Markt och NetOnNet. Vi tittade på en digital fotoram, vilket jag fått av Johan i födelsedagspresent. Vi hittade en som vi gillade, så nu pryder den vår schenk i hallen, med foton o filmer. Mysigt!

Under förmiddagen måste jag skriva ihop en reflektion som är sen, sedan vore det bra om jag fick ihop en tårtbotten till o lite småkakor. På söndag blir det födelsedagskalas á la drop in med lite vänner. Ska bli roligt, får se hur vi får plats bara! Men, finns det hjärterum, så finns det stjärterum! :)

Ikväll är det yoga som gäller. Ska bli så skönt. Min egen tid, för mig själv! Hade gott där ute i regnrusklandet!

1 kommentar:

Diana sa...

Usch då för mardrömmar :S
Hur är yoga är det skönt? Jag har fått för mig att det mest handlar om andning och sånt..? Stämmer det?
Blev det någon ny fån?

Possiposs