Sidor

onsdag 25 november 2009

Vilken operatör ringer DU för?

Det är ju tur att ni läser min blogg och inte försöker ringa mig, då ni knappt hör mig i min telefon... Klagomålen har varit många och jag beklagar att min mobil så gärna ville ta ett dopp i vattenglaset för snart ett år sedan.

Jag har tjatat och tjatat och försöker således komma till skott och införskaffa en ny mobil. NY mobil. Det var många år sedan det... Men, mobil känns allt som oftast som bortkastade pengar. Därför undrar jag nu, inför detta införskaffande: vilka operatörer har ni, mina vänner? Så jag vet, innan jag skaffar mig något långbundet abonnemang. Vore ju kul att ha möjlighet att ringa er, sedan när jag väl kommer att höras...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Telia under 25/ student.. fungerar så länge jag studerar..
Är ganska nöjd med det.. funkar i norra sverige, i princip överallt

Somehow sa...

Jag har tre, funkar överallt, utom hos mina föräldrar. Jag har det för att jag ringer till sverige för samma taxa i danmark som om jag vore i sverig. Kram