Sidor

torsdag 8 oktober 2009

Nu går jag till skolan...

Så här ser det ut när jag går till skolan!
Jag vet att det ser tungt ut, men ni behöver inte oroa er, även om jag borde, så pluggar jag inte ihjäl mig! (Observera: mammas goda äppelkaka! Mums!)

I tisdags var tjejerna över på middag, det var mysigt. Det är ett mycket bra avbrott i vardagens ekorrhjul, som annars snurrar så fort...

Och på tal om tid som snurrar fort, jag har fått tips om en kurs i "mindfulness" som jag tydligen borde gå. Den skulle starta i november, så det ska bli spännande. Hoppas man får plats... Tror det skulle vara nyttigt för mig att träna på "här och nu" - det kanske även kan hjälpa mig att slappna av bättre, något jag ständigt försöker bli bättre på.

Förresten, på söndag ska vi kika på ett hus som vi har förälskat oss lite i. Vi tränar ju på det här med husvisningar, inför den stora dagen då det blir vår tur, på riktigt. (Nu hoppas vi bara på att inte hitta drömhuset, utan att det ska vara mindre bra i verkligheten än vad bilderna visar, annars tenderar det ju att bli lite jobbigare...)

Men nu; till böckerna och observationernas värld!
Dagens se fram emot: PowerYogan ikväll!

Önskar er en vacker höstdag!

1 kommentar:

DIana sa...

Hoppas ni får en härlig helg! Stor kram!