Sidor

tisdag 25 januari 2011

På resande fot...


Efter en härlig helg i Umeå med födelsedagsfirande, partaj och vacker vinter har jag åter mellanlandat hemma, men inte särskilt långvarigt... Nu har nämligen vårterminen startat och den börjar med en halvterminskurs i matematik. Så, dags att packa väskan igen. Om drygt två timmar går tåget mot Falun för innedagar vid högskolan.
Det är lite mycket nu och även om det är full fart, mycket människor och en massa ståhej kan jag inte låta bli att längta till helgen! Efter fredagens tjejlyxmiddag (tjusiga desserttips mottages gärna!) väntar en förhoppningsvis lugn helg tillsammans med min stora kärlek.
Fick för övrigt lysande ord efter förra terminen och även uppsatsen glänste med ett vackert VG. Helt fantatiskt underbart - och mycket välförtjänt! Så skönt! Har dessutom hunnit jobba några dagar, sett nya förskolor och träffat härliga, små juveler. Vilket fantastiskt jobb jag har att se fram emot när jag äntligen blir klar!

1 kommentar:

Lars sa...

Bra jobbat!!! Tack för en fantastisk helg!!