Sidor

onsdag 5 januari 2011

Stämning för stunden

Det ska vara mysigt att plugga.
Utan rätt stämning funkar just ingenting alls!
Har pratat med familjen, imorgonbitti lämnar vi storstan för några dagar. Hemhemhem! Ska bli så mysigt! Imorgon dag ska mamsen och jag hitta på något, mor&dotter-tid, hennes val. Johan och Jacob får också lite kvalitetstid på egen hand, misstänker att det kommer att involvera en hel del lego... På kvällskvisten ska vi över till lillebror nr.1 med sambo för att äta middag och fira hans födelsedag i efterskott, ser jag fram emot!
Jag hade tänkt hinna träffa mina fina vänner också, nu när vi är nere lite längre än vanligt, men... Tiden räcker på något vis ändå inte till allt jag vill! Så, älskade vänner, vi får ses... nästa gång? (SUCK!) Och jag som försöker lära mig leva med att jag har all tid i världen, inget är viktigare än precis just nu.

Inga kommentarer: