Sidor

onsdag 14 maj 2008

Dripp-dropp, är det regn eller tårar?

Och gud nej, jag mår inte bra. Är orolig o ledsen i kroppen. Drömde så jobbiga drömmar inatt, verkligen skitjobbigt! Och värmen är borta o gråa moln på inväg, inte ens IKEA-besöket gör mig glad. Fast jag ska handla för andras pengar...!?

Var iväg med Älsklingen till sjukan imorse, hans stygn hade gått upp när han duschade igår. Det var tydligen ingen fara o på fredag ska han tillbaks o ta bort stygnen helt. Ja, allt har varit en riktig soppa den senaste veckan!

I söndags fick vi iaf balkongen lite mer mysig o inbjudande, men då försvann ju värmen! Blomlådorna är där nu, tomatplantorna o lilla "mini-landet" med sallad, spenat o gurka, om det nu blir något... Spännande!

M var här över helgen, men den där tjejhelgen vi tänkt ut blev inte riktigt som det var tänkt. Tackolov iaf för att de var här o myste med mig. Vi tog några småsvängar o jag hittade en söt sommarklänning på den ena... Sedan tog vi en promenad o hittade en jättemysig "blomdörr". :)

Nu ska jag pallra mig iväg till IKEA, o sedan blir det lagerröj o lite fixande med omdömen o reklamationer! Sommarschemat har jag i alla fall gjort klart nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter tungt och motigt. Och jag saknar dig, massor. Kärlek /Diana