Sidor

söndag 25 maj 2008

Morsdag!

Grattis alla mammor på morsdag! Framför allt MIN MAMMA <3 o så svärmor, såklart! Ni ska bara veta vad söta de är!

Idag har jag jobbat, det var så segt...! Nåväl, klarade budget, men annars hände det inte så mycket. Var så trött! Det var ju schlagern igår o vi var över hos en vän till J, o åt o såg på den. Det blev ganska mycket folk o så mycket av schlagern hörde vi kanske inte... Det finns trots allt roligare saker att ägna sig åt. Jag träffade en del nya människor o andra vänner som jag inte hinner träffa så ofta... Det var jättetrevligt! (O maten var god!) Har jobbat så mycket på sistone att den kommande veckan verkligen känns som en befrielse. Har känt mig lite småtjurig o vass de senaste dagarna o det gillar jag verkligen inte! Imorgon ska jag sova o ta tag i lite andra saker, så jag förhoppningsvis kommer känna mig bättre till mods sedan.

På lördag är det dags för dop för lille J, det ska bli trevligt. Alltid kul med trevligt sällskap! O förhoppningsvis håller vädret i sig så vi får njuta lite i solen!

Tidigare idag, när jag var påväg hem från jobbet, strulade J's kort då han storhandlat. Jag kom på att inte heller jag hade fört över pengar till mitt kort, då lönen kommer på tisdag, så jag fick ringa min kära far för akutsupport - han är bra på det! När jag nu betalade tillbaka, passade jag på att betala tillbaks lite äldre skulder till honom (från pluggtiden i Ibk), så när jag sa vad jag fört över trodde han att jag skämtade. Det var ganska kul! O för mig - skönt att inte behöva tänka på det mer! Nu är det bara MC-stället kvar, så är jag helt clean, men det får bli nästa månad. Sedan ska jag ta lite semester, men efter det blir det att börja spara på riktigt för att kunna köpa boende. Börjar bli dags, känner vi. (Sedan var det ju MC-kortet också... Nåväl, alltid finns det saker att lägga pengarna på...!)

Nu ska jag röja i köket o sedan ska jag sova sött! Godnatt o sov gott!

Inga kommentarer: