Sidor

måndag 19 maj 2008

Spelning, fest, musikal o mys!

Har lyssnat på Celine Dions nya cd på jobbet idag, eller ja, men senaste cd. Skulle så galet gärna vilja gå på hennes konstert! Det är en dröm... Men när jag tittade upp biljetterna var det bara att inse: jag får fortsätta drömma om det! Helt tokdyrt!

Helgen har varit mysig. På lördagen jobbade jag, sedan hade J spelning o efteråt gick vi på fest. Hade en jättetrevlig lördagskväll, måste jag säga! På söndagen gick vi på "Elvis", en musikal som sattes upp på Cirkus av "Glada Hudikteatern" ( Spana in! -> http://www.gladahudikteatern.se/), går ej att beskrivas! Sedan var vi hos J, C o J o myste! Han börjar bli så stor nu lille J, o stark! Nästnästa helg är det dags för dop, ska bli mysigt!

Nu ska jag o älsklingen laga middag, sedan tror jag vi kommer slockna i soffan. Måndagar är alltid måndagar...

Inga kommentarer: