Sidor

tisdag 23 september 2008

Claras födelsedag!

Åååh! Idag hade jag en kund inne, som påminde så fruktansvärt om min mellersta bror att jag blev halvt förblindad! Det var en tonårsgrabb med far som höll på att trampa ur de gamla skorna - han var bara för sötkaxig, så lik min M! (Som jag saknar...) Så hjälpte honom i ett par nya fräscha dojjor med sulor som tar bort den starka "doft" många grabbar trippar runt med...

Pratade även med farsgubben min idag. Alltid mysigt. Han var ledig och höll på att pyssla på gården. Här hemma kliar det i våra kroppar och varje gång vi ser ett inredningsprogram så börjar J att gnälla "jag vill och ha något att pyssla med!". Jotack! Det kliar som sagt i kroppen, men vårt drömhus får vänta liiiite till. (Vi ska bara ärva någon gammal miljonär först...)

I lördagskväll var jag hemma hos A på hennes inflyttningstjejkväll! Det var jättemysigt, lugnt och sansat! Vi njöt av kex, vin, ost o choklad - kan det bli mycket bättre? Det var så härligt att bara sitta där å töle mä alle jäntora! (Den ni Fia, Emma, Maria! ;) Ni får ringa för översättning!)

Mc-turen ut till landet i söndags var mysig, men kall! Vi lunchade med ett gäng knuttar, inkluderat Js föräldrar, ute i Vaxholm och jag passade på att strosa runt lite. Började smått längta lite till julen och alla härliga skyltningar, samt julmarknader som man vill gå på! Tre månader kvar och häromdagen hittade jag den första klappen! (Ska bara komma ihåg att köpa den...!)

Ja just ja, GRATTIS CLARA PÅ 30-ÅRS DAGEN! Hoppas du haft en bra dag! Puss o kram till dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för peppningen, behövdes :)
Va kul med era framtidsplaner, oavsett när ni tänkt att dom ska ske ;)

Anonym sa...

Hej!
Tack för gratulationen på födelsedagen. Var en bra födelsedag. Hoppas att allt är bra med dig?
Kramar Clara