Sidor

tisdag 16 september 2008

Glömde nyckeln hemma!

Dagens tankar:

* Känns alltid lika skönt att vara påväg hem! Har aldrig förut trivits så bra med ett boende som vår lägenhet nu. Och det liv vi har. (Oftast! Fast vissa grannar... men lägenheten är mysig!)

* Saknar det där med lördagsgodispåsen, som man hade förr. Ni vet, typ "Palle Kuling", "Tom o Jerry" o de där... Kinderägg o dumleklubbor!

* Vill baka äppelkakor, för det luktar så gott höstigt ute nu!

Glömde för övrigt min hemnyckel idag, så kom hem och tja, bara stod där... Tur att svärföräldrarna bor nära OCH att de var påväg hem. Annars hade det känts lite trist.
Nu är det dags att laga middag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då inte alls roligt och vara utlåst förstår jag...tur att de var på väg hem. Ha en fin kväll. Kramar Diana

Anonym sa...

Du kan köpa sånna där påsar fast att du räknas som vuxen, egentligen alldeles lagom med godis i dom, tror vi vuxna kan vräka i oss lite för mycket när det kommer till lösvikt ;)

baka en paj då :) jag hade gärna mumsat i mig av en iaf ;)

Kram i höstmyset :)

Anonym sa...

Hej vännen! Jag finns numer på www.petrakristin.wordpress.com

Välkommen dit. Kram Petra