Sidor

fredag 19 september 2008

Äntligen helg!


Äntligen häääljj! Wånnderfull!


Det har varit en ordentligt slitig vecka, är trött o fortfarande förkyld, så denna helg kommer extra välkommen! Lugn hemmakväll ikväll, en mystur på stan imorgon med älsklingen och imorgonkväll = tjejkväll hemma hos A. På söndag ska vi fara ut med hojen till landet, kommer bli en kall tur, men mysigt att åka ut, var så länge sedan!


Har de senaste två dagarna jobbat med en ny tjej, alltid extra kul då de är duktiga o gör ett bra jobb. (Alltid lika synd att de studerar o inte kan jobba mer...) Min tjej är dock superduktig o jag skryter alltid om henne! :) Är så glad att jag har henne hos mig!


Idag frukostade jag med Z, var så mysigt, tyvärr lite kort. Saknar henne!


Mysdags! Trevlig helg! Vad ska ni göra i helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med en tur på landet!

Synd att du inte jobbar i kd, för då hade jag frågat om jag hade fått jobbat med dig.. hehe!

Anonym sa...

Låter som en härlig helg. Hoppas du kryar på dig! Kramar Diana