Sidor

måndag 15 september 2008

Tur man har en bättre hälft!

Idag har min käraste varit en riktig ängel! Han följde med och hjälpte mig att få ordning innan öppning idag och sedan satt han och pluggade hos mig, som mentalt stöd då jag inte är särskilt kry. Världens bästa! Tack!

Annars har vi bara tagit det lugnt och försökt krya på oss. Imorgon har jag sovmorgon, så det kommer kännas som en kort dag. Då är det dags att (hinna) kalla till intervjuer bland annat.

Under eftermiddagen har vi idag suttit tillsammans och tittat på framtiden. Det spörs vad som händer! Är man inte nöjd med sin tillvaro, får man göra vad som står i ens makt för att göra något åt den. Så är det bara.

Och så fixade mammsen biljetter så hon kommer hit när jag fyller år! Hoppas det kommer bli mysigt! Kanske gå på någon teater eller dans eller något!

Dags för ett litet kvällsmål, innan det är dags att sussa sängen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni kryar på er och skönt med att din mamma kommer och hälsar på :)
Många kramar Diana