Sidor

lördag 13 september 2008

Kureringstips?

Hösten är verkligen här! Igår blev det premiär för vinterjackan. Jag letade även efter vantarna, men fann dem inte. Det är verkligen "bitit" ute. Men när solen skiner, ack så vackert! Titta vad jag fick se när jag kikade ut genom fönstret:

Tänk att man är så mitt uppe i allt att man inte märker hur saker och ting förändras ikring sig? Allt är så vackert på hösten! Visst kan det kännas tung ibland när regnet inte tycks sluta, men samtidigt - det är ju då man får sitta inne, uppkrupen i soffan, med levande värmeljus och en stor kopp te!

Mår lite sämre idag, det är verkligen tungt att andas, men jag hoppas på att snart vara kry! Någon som har något bra kureringstips? J är också krasslig, så hur aftonens efterlängtade galej går återstår bara att se. Ev. tar vi bilen och är med så länge vi orkar. Så typiskt! Nåväl, det är bara att njuta av det som blir!

Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså du jag håller nog inte med dig om att hösten är mysig...tyvärr eller jo idag för solen skiner här i karlsta, krya på dig,eller er snarare.
Kram Diana

Anonym sa...

kiwi är ett hett tips från mig ;)
hoppas du kryar på dig snart!
kram

Anonym sa...

Hej Natalie, petras mor här, jag har ett superduper-tips mot förkylning.....hett te med halstabletter i, starka tabletter ett par sycken, hjälper alltid.

Javisst e hösten fin, särskilt soliga småkalla dagar när alla fäårger träder fram.

Krya på dig/Eva :)