Sidor

onsdag 8 september 2010

Energipump...

Det är mycket nu och den där orken finns inte riktigt. Allting funkar, men jag känner mig helt slutpumpad... Skulle önska att det fanns som bensinmackar för människor, som man bara kunde fara till och "tanka" på när energin tar slut. För jag vill vara glad, omtänksam, ompysslande och alltid orka. Jag vill verkligen vara sån. Men, det går inte alltid. Och när det inte går blir jag så arg och less på mig själv. Känner mig som om jag inte räcker till och inte bryr mig om tillräckligt mycket. Jag klandrar mig själv och känner mig krävande. För ärligt talat, vad har jag att klaga på?!

Det kommer bli en bra dag det här med. Men om jag finge önska, skulle någon komma och ta mig, som i ett vindsvep. Överraska mig med kraft och energi, le lite extra. Sådär så att det räcker till mig med.

1 kommentar:

mywioshjohanna sa...

Jag sänder dig många kramar!