Sidor

måndag 13 september 2010

Komma iväg och träna...

Klockan fem idag är det Shape - det ska jag ta mig f-n iväg på! Basta!!!

Mår konstigt, är inte alls i form. Självkänslan i bott och tårar som knackar på, precis bakom ögonlocken. Vet inte varför. Känner mig liten, tråkig och ensam. Skit rent ut sagt.

Vår lägenhet är ett enda kaos och orken finns inte där. Jag vill bara att det ska vara ordning och reda, så man orkar vara glad och få inspiration till annat. Önskar någon kunde slå ett varv med trollpinnen. Att det fanns lite mer engagemang...

Nästnästa helg kommer familjen upp. Pratade med svärföräldrarna igår och det blir mys i deras stora hus. Puh!! Hade en fin föreställning av det, istället för att hysa in alla på hotell och i gästlägenheter lite här och där. Huvudsaken är ju att vi träffas! That's the only reason why.

Idag och imorgon är det hemmaplugg som gäller, sedan bär det av till Falun! Ska bli skönt att träffa människor och vara en vanlig student för omväxlings skull. Skönt att träffa människor!

Funderar på att jaga fram cykeln och ta mig till praktikplatsen idag, få krama lite på barnen och få lite ordning på kalendern. Ja, det vore kanske något det! Föreläsningen är först i eftermiddag, så kanske hinner jag med lite av varje, utöver den kära litteraturen...

1 kommentar:

Mywishjohanna sa...

Hoppas du kommer iväg på träningen så kanske det kan ge energi! Och även att lämna vardagen för lite skola kanske kan lätta på trycket! Du vet vart jag finns, alltid! Stor kram till dig min fina vän!