Sidor

lördag 4 september 2010

Ett eget kontor!

Vi har ett kontor! JIPPI!
Vi har en walk in closet! Jiha!
Vi har rensat bort en himla massa gammalt! Yes!
Och allt detta, bara på några dagar! Men nej, vi har inte flyttat...

Allt började med det där underbara nya parkettgolvet som snickarna var här och lade in i onsdags. Vi fick en kick och det blev starten för oss! Ingenting som vi inte behöver/vill/önskar ha kvar kommer in i vardagsrummet igen... Detta inkluderar bland annat tv, tv-bänk och datorhörna...

Så nu har vi inte längre något förråd, vi har ett litet kontor! Och min kära, älskade, underbara fästman har fixat allt! Det som egentligen återstår är finputset - i vinter ska jag (läs förmodligen, snarare: VI) tapetsera om och lägga in nytt golv samt lister, men det är ingen brådska. När vi har fått in saker på sin plats, återkommer jag kanske med en liten bild... Hihihi, är så nöjd!

Igår var det trevlig kräftskiva med jobbet och i afton har jag varit ute med en älskad vän på middag och snackat ikapp... Nu njuter jag av denna lilla hörna och snart ska jag nog krypa till kojs, imorgon återstår ytterligare pyssel, fixande o donande, förutom lite plugg och myselipys!

2 kommentarer:

Lars sa...

definitivt visa bild, låter ju helhäftigt!!!

Mywishjohanna sa...

Spännander, jag vill också göra en förändring men ja det är svårt när man bor som jag... och lever som jag... hmm.

kram