Sidor

torsdag 14 oktober 2010

Anmälan för vårterminen - check!

Då var anmälan till uni inför våren inne, bäst att få det gjort innan sidan kraschar - vilket den ju har en tendens till att göra sisådär den 15 april samt den 15 oktober... Skönt att vara klar, även om jag inte känner mig allt för övertygad. Specialpedagogik för hela slanten vart det, för den som undrar...

Satt igårkväll och sydde på alla märken och "lappar" på min soldats uniform. Det tog bara TRE timmar. Han sa att jag var den bästa sygumman i världen. Så ni vet vart ni ska komma med era lappar! ;)

Nu ska jag och mitt öronont krypa ner i den stora tomma sängen, för allt för snart ringer klockan igen. Då är det dags för ett morgonyogapass(06:30!) innan seminarium och hemresa - mys!

Sov gott och dröm sött!

Inga kommentarer: