Sidor

måndag 11 oktober 2010

Måndag, måndag!

Vilken helg, vilken helg! Jag säger då bara det.

Skönt att det är måndag, nästan. Men det är ju tyvärr inte utan att jag (redan!) längtar till nästa helg... Då ska jag resa hem till familjen, krama på dem och dessutom få träffa släkt från Österrike, träna tyskan lite grann. Ska bli skoj! Inte nog med det heller, alldeles nyss köpte jag (läs: mamsen&papsen) en bedårande jacka - på Sicilien. Ser fram emot att få ta emot den, hoppas verkligen att den passar! Så är hela den här jackhistorien slut! Sådeså. Dessutom ska jag äntligen till frisör'n! Har ni några inspirerande idéer till mig? Kort, långt, brunt, rött, blondt?! You tell me!
Imorse på väg till VFU:n, förstår ni att jag njuter och kommer dit med ett stort leende?!
Idag är vädret helt fantastiskt! Det är kallt, men strålande solsken och alla löv i underbara färger! Me love! Blir dock ingen träning idag, en förkylning verkar knacka på dörren, med halsont. Det har jag då rakt inte varken lust eller tid med! Nu ska jag fixa lite med plugget, sen mysa i ordning här hemma, börja fixa med middagen och ja, ta det lugnt! Förhoppningsvis kommer kärestan hem från jobbet lite tidigare idag, än i fredags då, menar jag...

Ha nu en superfin måndagskväll!

1 kommentar:

DIana sa...

Ojoj det var en lite oväntad vändning på detta med jackhistorien! Hoppas den kommer passa också!

Ha en fin kväll!

Possiposs