Sidor

onsdag 6 oktober 2010

Mystiska brev

God morgon denna onsdag morgon! Det har faktiskt inte riktigt ljusnat ännu där ute. Mannen har farit iväg på nya jobbet o jag ska snart hoppa upp på cykeln och ta mig till min VFU. Igår kom det ett brev från Leo till förskoleklassen, de var snabba att svara, så idag kommer det nog ett till... Bara något jag har på känn! :)

Denna vecka längtar jag redan till helgen, konstigt nog var det det första jag kände när jag vaknade, alldeles för trött i måndags morse. Kan ha berott på tågets förseningar, som gjorde att jag kom hem mycket senare än tänk i söndags kväll. Men, men, det är ju sånt som händer.

Kommande helg är en ledig helg. Inga direkta planer eller inbokade tider. Vi ska uppdatera Johans garderob och jag ska tråna efter den dära kappan... En tur till en, för mig ny, inredningsbutik är också tänkt. Och har jag riktig tur, får jag träffa fina vännen över en fika!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Diana sa...

Jag kommer i alla fall komma till Sigtuna så om du vill o har tid får du gärna komma dit :) Possiposs!

Natalie sa...

Yes! Bra, det är ju du som är "fina vännen"! :) Vi hörs närmre! Ska bli mys! Possiposs!