Sidor

fredag 22 oktober 2010

Cherry on Top Award

Fick denna söta award av Lasse för en liten tid sedan. Med uppmärksamheten föjde även en liten uppgift; man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat & visa en favoritbild. Med risk för att verka lite härmapig blir mina tre:


Alla härliga barn på jobbet.

Min fina lilla & stora familj.


Mina underbara, närmaste vänner.

Detta fönster återfinns hos vännen Erik, på det underbara Nyttsta.

Nu tackar jag för denna award och skickar den vidare till Petra, Diddan och den blogg jag så ofta hänvisar till... Prinsessans Dagbok.

2 kommentarer:

Petra sa...

Tackar och tar emot. :) Ha en fin fredag. kram kram

Sofie sa...

Snubblade in här och det är så roligt, för din lista över drömmar är skulle kunna vara min, om man byter ut MC-kort mot körkort! Roligt tycker jag!!!