Sidor

måndag 22 mars 2010

Sjukling o tentalpugg

Redovisning avklarad. Åter till tentapluggandet... Några frågor på det?

Svärföräldrarnas flygplan börjar närma sig solen, sandstranden o en vecka i paradiset. Vi lever det vanliga livet, men bor i eget hus denna vecka, jätteskönt! Här skiner solen o all snö som föll under gårdagen smälter så sakteligen, jag ska se om jag kanske kan sätta mig ute i något hörn där det är lä o läsa lite. Är hemma från jobbet idag o imorgon, ska försöka återfå kraft o framför allt en röst, kraxar mest nu. Får se om febern är borta, så jag kan jobba på onsdag igen. Just nu får orken som sagt räcka till pluggandet.

3 kommentarer:

Diana sa...

Krya på dig! Kramar

Camilla sa...

Hur känns det att bo i huset?

Krya på!

Här hemma spyr lilleman....

Natalie sa...

Tack!

Det är jättemysigt att bo i huset! Ni får komma ut på en fika i helgen! Kan ni det? (Om ni är krya, givetvis!) Hälsa stackars lilleman från mig!