Sidor

onsdag 17 mars 2010

Vårglädje och en lista

Har fått flera glädjande besked den senaste veckan. Underbart med all kärlek i världen!
Tihi! Även solen hittade dessutom fram under eftermiddagen idag... Härligt!

Hittade en lista hos min vän, i brist på annat kör vi den!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Jag kommer inte ihåg vem det var...(?!)
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Pasta med kyckling
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja, att jag är duktig... (Oj, vad länge jag var tvungen att tänka efter för att komma på detta)
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna? Vi hejar, inte mer
7. Vilka länder har du bott i? Sverige, Österrike och USA
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår
9. Har du haft en stalker? Ja
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Nej
11. Hur bra är din syn? Ehm, bättre än hörseln?
12. Var är dina syskon just nu? Hemma hos sig, tror jag
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag gick barfota och långt
14. Vem ringde dig senast? Petra :)
15. Vilken tid gick du upp imorse? 05:50 ringde Johans väckarklocka, vi vaknade precis innan den.. men jag orkade inte låtsas om det. 06:09 kom han in och väckte mig, då var frukosten klar... :)
16. Vad ska du göra i helgen? Plugga, ta det lugnt och förhoppningsvis njuta av solsken
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej brudar! Nu närmar sig min 27:e födelsedag..."
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Vilken nivå ska kändisen vara på?
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på tunikan...
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov gott
21. Vad är det första du gör på morgonen? Tar på mig mina tofflor, morgonrocken och tvättar ansiktet
22. Vad ska du göra efter det här? Gå och lägga mig! Godnatt!

Inga kommentarer: