Sidor

tisdag 28 december 2010

Dags med nya träningsrutiner!

Snart nytt år, nya tag! Jag o mina två fina, bästa vänner ska ta tag i träningen. Och nu tänker du - ja, precis som så många gånger förr! Nej, just därför gör vi det inte till något nyårslöfte. Det är ett vänskapslöfte. Vi finns där och peppar och stöttar varandra. Det är tanken. Vi tränar alla efter den egna förmågan och på det vis som passar oss själva bäst. Tips delas gärna, liksom motivation. Kosten är också en sak som vi pratat om och även där tror jag att vi kan stötta varandra bra. Detta med att få en bättre disciplin, jag vet att jag bara klarar det när jag själv verkligen vill och inte annars. Däremot är det ett enormt stöd att känna att man delar detta med någon, samt att känna att någon verkligen, genuint tror på en. Mycket, mycket viktigt!

Attans... jag har ju gått o blivit lite sjuk på ett Wii! Framför allt nu när P berättade om vad hon fått i julklapp. Det är ju bara det att ska man ha alla delar som skulle ge det ultimata - så kostar det pengar. I'm not kiddin'!

Suck! Ska jag ta mig råd o unna mig det? När går egentligen mitt träningskort ut...?! För just nu betalar jag många dyra tusenlappar (närmare femtusen) för träning som jag inte utnyttjar till max, framför allt inte då jag varit sjuk så mycket under hösten. Och om jag skulle köpa det jag vill ha och istället träna hemma... så skulle det inte ens kosta vad ett träningsår kostar i dagsläget. Kanske är en vettig tanke trots allt?

Inga kommentarer: