Sidor

tisdag 14 december 2010

Från sjukstugan...

Ja, gissa vad? Nu är vi sjuka igen... J är superkrasslig och dessvärre ligger jag inte långt efter. Så jobbigt! Herregud, jag gör ju inte annat än är sjuk... Vad är meningen? Nåväl, jag fick ju i alla fall vara frisk i två veckor. SUCK! Imorgon kommer vännen E på besök, innan hon far vidare på äventyr till Mexiko. Jag hoppas verkligen inte att vi smittar henne!

Uppsatsskriveri och fix är i full fart här, ja, mellan host och huvudvärk, sen är ju julen snart här - och jag vet inte ens hur vi kommer att fira den. Det får framtiden utvisa. Några klappar återstår att införskaffa, mest undrar jag när vi kommer att ta oss till Värmland för att fira ihop med hela fina familjen...?! Den som vet kan väl höra av sig?! Hm... I helgen är planen att göra lite julgodis samt få upp vår julgran, det kan man ju ha som mysigt fjärde adventsbestyr, tänkte jag.

I övrigt ser det ut som ett bombnedslag här hemma, men, tja... Med två sjuklingar och en b-uppsats är det kanske inte helt oväntat... Vi får hoppas att inte E är dammallergiker!

Inga kommentarer: