Sidor

onsdag 29 december 2010

SNOOOWBOAAAARD!!!

Äntligen har jag åkt lite bräda - jo, den (& jag) funkade faktiskt fortfarande och fast jag inte minns hur man åker i skallen, så mindes kroppen. Helt fantastiskt! Gjorde en enkel utflykt tillsammans med Tina och provade närmsta backen, vilken dög alldeles lagom! Grymt!

Aftonen har jag spenderat som personal-shopper till min käresta, som behövde fylla på i garderoben. Jag måste säga att han har bra smak och nästan alltid finner han det han söker! Imorgonkväll är det min tur, lättast att fokusera på en i taget, blir så många butiker och så mycket att titta på... och är så mycket folk - helt enkelt FÖR mycket! Känns dessutom lite smålyxigt att veta att allt fokus ligger på en själv också! Hihi!
Nu stora tekoppen framför tv:n innan två utslagna hjältar faller i säng, efter ännu en dag på livets resa!
Sov gott!

2 kommentarer:

Diana sa...

Kul! Min plan är branäs ngn gång i mars! Johanna min kompis är där o jobbar :)

Kram

Natalie sa...

vad kul! kanske kan åka ihop nån gång? Kram