Sidor

måndag 20 december 2010

En härlig lista!

Nu kommer en härlig lista! Inte för att jag saknar inspiration att skriva, utan för att de faktiskt är ganska så roliga, trots allt... Jag skickar den dessutom vidare till Petra, Diddan och en nyfunnen bloggerska från min hemstad. Shoot...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej
Vilken årstid tycker du bäst om? Jag tycker ju om alla årstider, de har alla sin charm.
Brukar du sjunga i duschen? Nej, inte längre. Kanske skulle börja med det igen?
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Om något, vintersporter.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, vi är ju ett levande bevis…
Vad är det viktigast för dig? De jag har närmast hjärtat.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Investera i ett hus.
Vad är det bästa med julafton? Glädjen och myset, framför allt framåt kvällen.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jag tycker naturligtvis om att känna mig fin!
Vad får dig att slappna av? SEMESTER, landet eller full-fart-träning.
Är du mörkrädd? Nej, men jag kan vara rädd för det som finns i mörkret.
Vilken färg är snyggast? Lila!
Tycker du matte är svårt? Jag hoppas inte det, med tanke på den kommande vårterminen…
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En underbar resa eller ett hus!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på vad jag gjort kvällen innan, men vanligast är väl runt 9-tiden.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Vad är ilska?
Har du piercing? Öronen och naveln.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, skulle nästan önska det, för det skulle iaf betyda att vi umgicks och kände varandra väl…
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag antar att det borde vara jag själv, men det är min käraste – Johan.
Läser du ofta böcker? Mycket skolböcker, skulle gärna vara av annan karaktär också…
Vad föredrar du för sorts filmer? Feelgood-filmer!
Vad slösar du mest pengar på? Andra? De få jag ”slösar” är annars på restauranter och möjligen något klädesplagg.
Vill du gifta dig? Jättegärna! Har ju fått en ring på fingret som indikerar på det…
Vill du ha barn? Ja-a.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Julkalendern?
Vilka länder har du varit i? Grekland, Frankrike, Spanien, Österrike, Italien, Polen, Tyskland, Belgien, USA, Island, Norge, Danmark, Finland, England…
Vilka husdjur har du haft? Kanin, fiskar, vandrande pinnar.
Solar du ofta? Nej, på sommaren : )
Är du bra på att laga mat? Ja, men är bäst i team!
Var badar du helst? I vaaaarmt vatten?
Vilka djur är du mest rädd för? Hundar?
Vilka språk kan du? Svenska, tyska och engelska, pyttelite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja, i ryggen, dansskada.
Gillar du att dansa? I love it!
Vad har du för klädstil? Blandad?
Är du flygrädd? Nej, jag tycker om att flyga!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Helt enkelt underbart! Det borde vara rökförbud på offentlig plats, vara tillåtet på speciella ytor.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? All glass?
Tror du på ett liv efter döden? Ja, eller det beror på vad som menas med ”liv”.
Vilket kaffe sörplar du helst? Stark latte!
Vilket mobilmärke föredrar du? Har haft alla möjliga…Har Samsung just nu.
Vill du gå ner i vikt? Nej. Men jag skulle vilja få ordning på min träning!
Vad har du för personlighet? Glad och positiv, allt är möjligt!
Har du varit deprimerad? Ja.
Tycker du om sushi? I love it!
Tror du på livslång kärlek? Absolut! Däremot tror jag inte på att den sköter sig själv, utan man måste ta ansvar för den och göra sitt för att den ska må bra.
Vad äter du helst när du ser på film? Macka o te!
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja-a.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja, det vore grymt.
Har du tandläkarskräck? Nej, bara för att betala när jag går där ifrån, har klarat mig bra än så länge dock!
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Morgon!
Vilken hårfärg har du naturellt? Mellanblond.
Är du beroende av något? Te och KÄRLEK.
Hur ofta motionerar du? Helst tre träningspass i veckan, yoga på hemmaplan så ofta jag har ro:n och gärna promenader nu och då!

3 kommentarer:

Petra sa...

Jag svarade också på listan nu, kul! JAAA efter nyår kör vi igång på allvar, DU och JAG... men då krävs det mer peppning och sådär, och telefonkontakt! Det ska bli VÅR grej! Eller hur, och så drar vi med Diana också! KRAM

Natalie sa...

Åh, my god! Det låter ju faktiskt som en helt fantastisk plan! Mycket peppning och telefonkontakt! Underbart! Klart Diana ska va med, om hon vill! Vi blir ett grymt team tillsammans! KRAM!

Diana sa...

Yes, jag är på! Nu är listan gjord!

KRAM