Sidor

torsdag 24 februari 2011

Baka, baka, liten kaka...?

Herregud vad jag är uttråkad! Jag orkar knappt göra någonting och det är tråkigt även det... Nu har jag gjort mig en latte och ska sätta på en film, eller kanske de sista avsnitten av min kära Ally McBeal. Måste helt klart införskaffa fler säsonger! Men, gud, det är många timmar till jag får sällskap - och så värst mycket till sällskap är ju inte jag heller...


Plugga lite matte kanske vore en idé, om det inte vore för denna ständiga huvudvärk och trötthet. Kanske är en dags vila helt och hållet något bra? Önskar verkligen att jag är frisk i helgen och kan jobba till veckan. Suck.






Funderar på om jag kanske kan orka baka något sen. Vet att jag "inte borde", men det är i alla fall lite roligt, får tiden att gå och dessutom - det värsta - det är ju himla gott! En kladdkaka är enkelt, men vad vore det inte med semlor? Funderar på kladdkakemuffins och kokostoppar doppade i choklad. Eller helt enkelt matbröd?

3 kommentarer:

Anitram sa...

Jag har blivit totalt beroende av bakning. Gjorde en god tårta till Jonas när han fyllde.

Anitram sa...

Glömde säga: Krya på dig! Eländigt att vara sjuk!

Anonym sa...

Hej jag bloggar på diddan.nu den med se hade fått något fel på sig /D