Sidor

söndag 13 februari 2011

Nyttigt att få sakna lite

En vacker men kall vinterdag går mot sitt slut. Jag har pluggat, i alla fall lite... Bästaste Sanna har varit här och myst! Vi (läs: hon) har bakat scones, som vi avnjutit och sedan har vi haft hemmaspa! Nu är min utväxt väck och alla naglar fixade, dessutom lyxade vi till det med en varsin ansiktsmask... Det har varit en supermysig dag! Allmänt babbel om livet och gamla fina minnen, lite Wii och en massa te. Kan knappast bli bättre! Dessutom kommer min käresta hem ikväll, ska bli gott att få krama om honom igen. Jag tror att han har haft en, rent ut sagt, skitkul helg i Sälen med fullt håll-i-gång, medan jag har haft en väldigt lugn och skön helg här hemma (förutom den hemska förkylningen som kastat sig över mig). Det är nyttigt att vara på varsitt håll emellanåt och få sakna varann lite!

1 kommentar:

Diana sa...

Ha en fin dag finaste! <3 Possiposs!