Sidor

lördag 12 februari 2011

Min coolaste bloggläsare

Hör och häpna, det har blivit vinter igen! :) Inga tåg, bussar eller bilar tar sig fram i denna stad då... Får se om jag vågar mig iväg någonstans imorgon, skulle vilja träna, men det får nog kroppen avgöra. Försökte nämligen komma igång med min borttappade träningsrutin igår och det resulterade i att jag vaknade med en jobbig hosta imorse. Suck! Men, skam den som ger sig!

Min nyaste läsare är min underbara farmor! Kan ni tänka er? Coolt va, jag har världens häftigaste och bästa farmor! Jag ska försöka bli bättre på att blogga, så att hon (och ni andra också, såklart!) får se hur vi har det här, men det är helt enkelt så att det går i vågor det här. Jag kanske får mer lust när vårsolen tittar fram och inspirationen återvänder...?!

I ärlighetens namn känns det inte som att det händer så jättemycket just nu. Jag jobbar lite mer än jag borde och pluggar matte, kanske lite mindre än jag borde... Mest längtar jag efter sol och värme, tunnare kläder och mer ork! Men, dessa vackra vinterdagar då solen strålar, termometern visar dryga fem minus och det är vindstilla, då njuter jag allt också för fulla drag!

I afton har jag ätit middag inne i stan med fina vännen Z, någon jag helt klart borde träffa oftare! Så himla mysigt - och gott dessutom! Vi var på Jensen's Bøfhus och avnjöt en trerätters, inte var dag det! Helgen i övrigt blir nog lugn, en del plugg, tv-spel och mysfilm... Har ni tur kanske jag återkommer med några blänkare!

Nu blir det en stor kopp nattate och en dejt med Ally McBeal innan jag somnar sött! Nattinatti och trevlig helg!

2 kommentarer:

Cajsa sa...

Hej Natalie .Hälsa till fARMOR Å säj att vi gamlingar är inte äldre än vi gör oss å vi hänger med fast det går långsammare i "tänket"Trevl helg å kram.

Natalie sa...

Tack fina Cajsa! Kanske läser hon din kommentar själv! Kul att du kikar in här! Stor kram och trevlig helg! :)