Sidor

tisdag 10 februari 2009

Återfunna glasögon!

För alla som har letat sig fördärvade de senaste två åren, ni kan sluta leta nu!

I förrgår hittade vi mina försvunna glasögon!

Gissa om det var ett kärt återseende?! Jag hade t.om. på mig dem på jobbet idag! (Använder annars aldrig glasögon på jobbet...)

Förövrigt har jag idag kommit till insikten att jag inte kommer kunna jobba på det vis som jag tänkt mig under studietiden. Har dessutom sånärsom fixat klart praktikplats med början 9/3 och kanske även hittat en ny arbetsplats. (Snacka om att det är stormigt omkring en, just för stunden...)

Vad händer hos er?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken som man är så undrar man; Vart hittade du dem?

Kram

Anonym sa...

Nämen oj vad det händer grejer hos er! :)
Ja, det hade varit himla kul med ert sällskap om ni bott närmre :) men en annan gång kanske?

du vet 1-2år går väldigt fort, fortare än man tror när man håller på och längtar ihjäl sig, jag lovar! Vips så va vi där och trodde aldrig att vi skulle ta oss hit som vi är idag.. men här står man nu :)
Och det är värt den där väntan/längtan för att det ska kännas rätt ;)
Men ett litet tips kan ju va och sysslesätta sig med en massa andra roliga grejer fram tills dess ;)
kram kram