Sidor

måndag 2 februari 2009

Till Falun!

Nu åker jag till Falun! Det pirrar faktiskt lite i magen, ska bli spännande att träffa "klasskompisarna" och även om det redan är tredje veckan och studierna är i full fart så blir det på något vis mer verkligt i och med detta.

Här hemma har vi haft en mysig helg, jag jobbade förvisso igår, men det gick också kanoners så då blir man glad! Tänk att jag bara har två veckor kvar på jobbet, sedan behöver jag inte pussla på samma sätt längre. Vilken lättnad det kommer bli! Och om allt faller på plats kommer jag få det mycket närmare till min nya arbetsplats! Det mesta brukar allt lösa sig!

Nej, nu är det dags att packa ned det sista och fixa kaffet, sedan är det in i bilen och iväg!

Hoppas ni får en bra start på veckan och februari!

2 kommentarer:

Anonym sa...

trevligt, hoppas du har en trevlig klass även om ni inte kommer ses så ofta, men ni kanske är ett sthlms gäng som kan ses och plugga tillsammans?

Kram

Anonym sa...

hihi.. jo vi fick en väldigt bra och häftig start på veckan och februari! :)

kul med skolan och att ni fått lite live utbyte med varandra den här veckan! :)

psst.. du har något väldigt häftigt framför dig... ;)

kraaam