Sidor

torsdag 19 februari 2009

Vardagslyx


Imorse väcktes jag av pussar, kramar och en härlig frukost vid sjutiden då min kära sambo knallade iväg till jobbet. Vi brukar ganska ofta äta frukost tillsammans strax efter sextiden, men de senaste mornarna har jag inte riktigt orkat upp till detta. Märker att den sista timmens sömn ger mig mycket bättre fokus under dagens studier... Då var det extra mysigt med denna vardagslyx!
Annars är det plugg som gäller hela dagarna. Skriver på en inlämning som skall in vid tretiden idag och sedan är det tentadags i början av nästa vecka. Igår var jag förbi min praktikplats och hälsade på alla barnen samt pratade lite med min handledare, det känns som att det kommer bli riktigt bra!

Så här såg det ut när jag var uppe i Falun senat, btw:
På väg upp.
Lunch med klassen.
Dramalektion med forumspel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter så härligt! Låter som du trivs bra med ditt val och det är jag glad över! Mysigt med frukost... Håller också på med skrivaruppgift just nu som ska va inlämnad imorgon. Så dags att sätta fart! Kramar!

Anonym sa...

Det låter skönt med vardagslyx sånt behövs. Hoppas det går bra med inlämningsuppgft och tenta.
Jag sitter med ett Pm :S och det går itne så bra...
Kram