Sidor

onsdag 25 februari 2009

Roligt sammanträffande

Idag när jag skulle vinka av min bror vid tåget hände det en lustig sak. Jag träffade Anna som jag bodde o pluggade med i Österrike! Det var verkligen en rolig överraskning! Hon skulle med ett annat tåg, som gick från spåret bredvid på samma perrong. Vilket sammanträffande!


Sedan tog jag mig en lugn promenix på stan, kikade runt lite o bara njöt av att faktiskt ha en ledig dag utan någon endaste grej planerad. Jag införskaffade även lite böcker som vi blivit rekommenderade i skolan, samt två godbitar att bara mysa med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt, kul när man träffar på någon sådär bara. Mysiga böcker, då väntar jag mig någon kladdig kaka när jag kommer på besök nästa gång! Kram kram

Anonym sa...

Haha alltid kul när man springer på någon sådär otippat. Härligt med nya böcker, hoppas du får en skön kväll.

Possiposs

Anonym sa...

Hej igen! Sicken tur att du inte var i Sthlm då det blivit ändringar...jo jag är hemma 14-20 så då måste vi ju ses :)

Ska lägga upp foto nu,så kika in där vettja ;)

Possiposs