Sidor

tisdag 24 februari 2009

Somnade som sagt

Okej, vet att jag überbloggar idag - men dagen är lång!

Jag somnade på Cosmonova, ute smälter snön, huvudet bara värker och jag är trött, trött, trött!

Skulle gärna få besked om hur tentan gick, (helst redan igår) och min högsta önskan just nu är bara att någon ska bädda ned mig i soffan, sätta på någon riktigt bra/rolig/mysig film, laga mat åt mig, skämma bort mig med komplimanger och massage och bara pyssla om mig totalt. Ååååh vad det vore som att få vara i himmelen för en stund! Nåväl, back on earth...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du klarade dig jättebra :) Du får väl försöka få din bror och din älskling till att passa upp på en sådan juvel som dig :)

Hoppas du får en skön kväll!

Possiposs

Natalie sa...

Haha, snällasöta! Gissa om det blev precis tvärtom? Men, nu får de ta hand om mig RESTEN av kvällen!

Anonym sa...

Aj aj dålig pli på dem kanske? Hoppas de ger dig en FAB kväll.

Är du hemma typ 12 mars?

Kram