Sidor

söndag 22 februari 2009

Kd - Sthlm: tre kronor

Här sitter man i nattmössan... Ute är det nu helt vitt igen o ett par står hurtigt nere i lekparken o gungar o gungar på en liten overall med randig mössa.

Igår kväll hämtade vi Johans föräldrar på Arlanda, efter en veckas tur till Jordanien. De såg nöjda, bruna o fina ut! Vi ville ta deras resväskor o traska in o sätta oss på ett plan. Istället åkte vi hem, tog en nybakt bulle o en kopp te o såg "Don't mess with the Zohan". Första filmen på ungefär hundra år där jag verkligen ville stänga av efter inte många minuter alls... O den hade vi blivit rekomenderade! Jag rekomenderar er att inte ens bemöda er med att läsa vad den handlar om! Jag somnade skönt i soffan!

Imorse ställde jag klockan för att kliva upp o försöka fånga en billig auktionsbiljett till lillebror, som ska komma hit några dagar o "fira" sportlov. Med hjälp av min väl utarbetade teknik landade jag på hela tre kronor - det gäller att ha is i magen!

Nu ska jag krypa ned i sängen igen o se om jag med hjälp av grannens ljudliga snarkningar kan lyckas somna! Godmorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tre kronor lät helt lagom tycker jag! Du får gärna hjälpa oss också när vi väl kommer iväg för att hälsa på er.

Och ja, sjukgymnastik måste jag väl ta till förr eller senare, frågan är bara om jag ska försöka bygga upp lite muskler i nacke och axlar själv först innan jag tar hjälp? Kanske räcker att gymma lite själv? Får se hur jag gör.

Okej, jo det förstås! Nej, barn lär dröja för oss också. Kanske får samtidigt du och jag? Vore himla kul!

Hoppas ni haft en bra helg?
Kram

Somehow sa...

Jag har med sett den filmen, och den är så sjukt dålig.